HTML

Dadaland

Gondolatok a közéletről, innen-onnan a nagyvilágról

Friss topikok

Emos vagy buzi?!

2007.12.28. 22:50 Zoltan Baranyai

    Hosszabb távollét után a magyar buziadót, a Viva tévét nézve fedeztem fel a hazai zenei élet egyik legújabb szennyfoltját. Ez pedig a második Tokió Hotel utánzat(akikről frankón azt gondoltam egy darabig, hogy csajokból áll), az Anti Fitness Klub. Már a No Thanx is kiverte nálam a biztosítékot, de ekkor gyorsan disszidáltam, így nem nagyon találkoztam velük...De most ezek a kretének feltűntek a képernyőn az identitászavaros és szeretethiányos lányok kedvenceiként.
    Számomra egy depressziós, befordult, szánalmas valaminek tűnnek, akik nyivákolnak a színpadon. Ha teszem azt, feketére festett körömmel meglátnám a fiamat, ami Dennis Rodmannak és Marilyn Mansonnak jól állt, de mára kiment a divatból, úgy vágnám nyakon, hogy azt is elfelejtené, hogy énekelni akart. Ha rocker, akkor legyen rocker, ha punk akkor legyen az, vagy akár hippi is lehetne, mert ők megtartják a nemi identitásukat, de ezekről nem lehet eldönteni, hogy most mik is akarnak lenni. Szegény lányok, akik hallgatják, és ne adj Isten, megkedvelik, erős értékzavarban fognak szenvedni.
    Inkább menjenek fodrászhoz és fitnesz klubba, mint hogy depressziós transzvesztitaként az amúgy is egyre jobban elbuzuló Viván szerepelnének!

3 komment

Címkék: televízió

A bejegyzés trackback címe:

https://dadaland.blog.hu/api/trackback/id/tr70277789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keloid 2007.12.28. 23:53:31

Lemaradtál kissé a világ folyásásról, sok fiú a city-man machós stílust követi, amire legjobb példa Puskás Peti, ahol elfogadott a fiúknál a hajfestés, az alpozó és a szemceruza használata.

Szerintem költözz egy lakatlan szigetre!

2008.01.18. 21:47:13

Hm. Nem tudom. Tomi annyira nem lányos, hogy egy normális fiú lánynak lássa. Én legalábbis semmi nőiességet nem látok benne. Szóval, hidd el, sok múlik a nézőn is...
Az meg miért baj, ha egy fiú kimutatja az érzéseket?
A baj inkább ott kezdődik, hogy akik fikázzák, sokszor azt sem tudják, kiről van szó. Találkoztam én már olyan fórummal, ahol a kis taknyosok Tóth Gabi képét tették a kommentjükbe, és Tomiként fikázták. Tán a véleményezések előtt nem ártana tájékozódni.

2008.01.18. 21:48:43

Szóval: nem meleg (!!). EMO-s.
süti beállítások módosítása